Det er nemt at returnere varer til Ocean Dive.
For registrerede kunder
Blev du registreret som kunde, da du lavede din oprindelige ordre? Så gør følgende!
- Log ind på din konto her (virker kun hvis du registrerede dig som kunde ved dit køb).
- Find den pågældende ordre under Ordrehistorik.
- Derefter skal du gå til detaljer for den eksakte ordre, hvor du ønsker at returnere
et eller flere produkter. - Gå længere ned på siden og find Returnering og tilbagebetalings-sektionen og følg instrukserne.
For kunder uden registreret kunde-konto
OBS! Tilføj venligst altid en kommentar som gør det nemt for os at forstå hvordan vi kan hjælpe dig. Ønsker du at bytte produktet til en anden størrelse eller farve eller at lave en returnering med tilbegebetaling?
- Tag din "packing slip" og sæt kryds ved det produkt, som du ønsker at returnere.
- Vælg hvor mange enheder eller størrelser som du ønsker at returnere hvis der er flere.
- Læg sedlen i kassen med dine returvarer.
Når du sender varer retur
Falder du ind under vores returpolitik med gratis retur ved ombytning til anden vare, så kan du sende os en e-mail og bede om en returlabel, som vi sender til dig via e-mail hurtigst muligt.
Læg ALTID den ordreseddel ved, som lå i din pakke ved modtagelse, ellers kan vi ikke identificere dig og din ordre.
Returnering af dine penge sker til din konto, så du skal enten sætte kontonummeret på sedlen eller ringe til os, hvis du er mere tryg ved det. Der er en procestid på mellem 3-14 dage afhængigt af sæson.
Du er velkommen til at sende pakken til os til enten DAO eller GLS pakkeshop,
GLS: vælg GLS Pakkeshop Finsensvej 8A
DAO: vælg KIOSK 37 Finsensvej 37A
Se i øvrigt vores generelle Handelsbetingelser her.